Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

قوانین سایت

به بخش قوانین سایت خوش آمدید !

در این بخش قوانینی که فروشگاه اینترنتی ایمن یاب، بر آن اساس فعالیت می کند و قانون حاکم بر مبادلات این فروشگاه با مشتریان محسوب می شود را به اطلاع کاربران گرامی می رسانیم :

 

شرایط تعویض کالای خریداری شده 

در طی مدت 7 روز پس از دریافت کالا از جانب خریدار ، و در صورت وجود نقایص فیزیکی و یا اشکال فنی بر روی کالا ، پس از تماس با فروشگاه و اعلام نقص موجود امکان تعویض کالا وجود دارد . در اینحالت هزینه حمل و نقل و جابجایی کالای معیوب ، بر عهده فروشنده می باشد .

 

شرایط مرجوعی کالای خریداری شده

در مدت 7 روز از زمان دریافت کالا از جانب خریدار ، و فقط در صورت وجود اشکال فیزیکی در کالا ،امکان مرجوعی کالا وجود دارد. کالایی که سالم تحویل خریدار شود امکان تعویض ندارد. شایان ذکر است هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی از محل خریدار تا دفتر فروشنده بر عهده فروشنده می باشد.

 

ارسال رایگان   هزینه ارسال پستی سفارشات با مبلغ بالای 2 میلیون تومان که در کارتن های فروشگاه ما قابل بسته بندی باشند ، به سراسر کشور رایگان است.

 

محصولاتی که در کارتن های ما قابل بسته بندی نیستند ، مانند نردبان آلومینیومی ، کپسول آتش نشانی 6 کیلویی و به بالا ، چکمه آتش نشانی ، جعبه آتش نشانی ، و … شامل ارسال رایگان نمی شوند.

 

ابعاد کارتن های مورد استفاده فروشگاه اینترنتی ایمن یاب به شرح ذیل می باشند :

سایز 1 :  طول= 16 سانتیمتر          عرض= 12 سانتیمتر         ارتفاع=8 سانتیمتر

سایز 2 :  طول= 23 سانتیمتر          عرض= 17 سانتیمتر         ارتفاع=13 سانتیمتر

سایز 3 :  طول= 40 سانتیمتر          عرض= 23 سانتیمتر         ارتفاع=18 سانتیمتر

 

تبصره   ارسال کالای حجیم ، که مصداق آن در فروشگاه اینترنتی ایمن یاب ، نردبان آلومینیومی می باشد شامل هزینه ارسالی معادل 100 هزار تومان برای شهر تهران  ( مناطق 22 گانه ) می باشد.

 

هزینه ارسال کالای حجیم مانند نردبان آلومینیومی برای شهرهای دیگر ، 120 هزار تومان بابت تحویل به شرکت حمل و نقل وطن و هزینه ای حداقل 50 هزار تومانی بابت حمل از تهران تا مقصد می باشد که اولی به فروشنده و دومی به شرکت حمل و نقل پرداخت می شود. در صورت تمایل کاربر می تواند موسسه حمل و نقل را انتخاب کند.

IRAN